
Lokalt verft skal bygga lekter til batteribytte-robot
Fosen Yard skal levera lekterar til Norled som skal husa batteribyttestasjonar for dei nye hurtigbåtane som kjem i Trøndelag, skriv Norled på LinkedIN.
Det er snakk om tre lekterar som skal byggjast til batteribytte-roboten SHIFTR, som dei nye fartøya som skal trafikkera i Trondheimsfjorden skal nytta.
Desse lekterane skal vera i stål og vert 12,6 meter x 10 meter. Desse vert ferdig montert med SHIFTR og plassert på lokasjonar i Trondheim, Brekstad og Kristiansund. Avtalen inneheld òg opsjon på ein fjerde lekter.
- Me ser fram til samarbeidet med Fosen Yard om å sørgja for å gjera Trondheimsfjorden meir miljøvenleg. For å realisera ny teknologi er me avhengig av gode samarbeidspartnarar som Fosen Yard, seier teknisk direktør i Norled, Erlend Hovland.
Vidare skriv Norled at kontrakten vil sørgja for aktivitet på verftet i ein periode på ti månadar med moglegheit for fleire leveransar for yttarlegare lekterar andre stader i landet.
Prosjektet vil sysselsetja 20 personar.
- Me er svært glade for kontrakten med Norled, som er ein betydeleg aktør langs kysten. Me synst det er ekstra moro at dette er nyskaping for å redusera utslepp frå hurtigbåtane som seglar forbi verftet vårt her i Trøndelag kvar dag. Me ser fram til vidare samarbeid med Norled, seier administrerande direktør i Fosen Yard, Anders Straumsheim.
Les også:
-
Stor interesse for autonome roboter for batteribytte
SHIFTR er en autonom robot som bytter batteri på fartøy, og som sikrer elektrifisering uten at det går på kompromiss med fart eller rutetider. - I første omgang blir SHIFTR å finne på hurtigbåter, men alle type fartøy vil være aktuelt for batteribytteroboten, forteller innovasjonssjef i Norled og medgründer av SHIFTR, Karolina Adolfsson.
-
Fekk hydrogenlekkasje etter bunkring - årsaka er funnen og utbetra
I midten av mai fekk MF «Hydra» problem etter fullført hydrogenbunkring.
-
Ho er ny ferjesjef i Norled
Katrine Meldahl har 20 års erfaring som leiar innan rekneskap, drift og HR, samt jobba i leiargruppe i både bank og droneverksemd.
-
Norled i minus
Ferje- og hurtigbåtkonsernet Norled endte 2022 med et negativt driftsresultat. Økte kostnader dro resultatet ned.
-
Har levert «Trym»
Den hybrid-batterielektriske katamaranen har plass til vogntog på opptill 22 tonn i tillegg til 72 passasjerer.
-
Ny hurtigbåtkontrakt til Fjord 1
Overtek også bybåtane i Stavanger i tillegg til Bergen.
-
Signerte intensjonsavtale under Nor-Shipping
Norled, Remota AS og SEAM As signerte torsdag ein intensjonsavtale. Dei skal no samarbeida om vidareutvikling av drift av eit kontrollsenter for marine operasjonar og autonome operasjonar av skip.
-
Fleire bryt fartsgrensa i Vågen for å kunne manøvrera - no vert fartsgrensa lågare
I eit skriv frå ein privatperson til Kystverket, som Skipsrevyen har fått innsyn, vert det peika på at hurtigbåtane som går inn og ut av Vågen i Bergen ikkje følgjer fartsgrensa.
-
Brødrene Aa inngår kontrakt med Norled om bygging av tre elektriske hurtigbåter
Brødrene Aa har inngått kontrakt med Norled om bygging av tre 45 meter lange fartøy som skal trafikkere Trøndelagskysten.
-
Hvaler-ferja: Sier nei til løsning på Lauer-problematikken
Problemene har stått i kø for den nye, elektriske Hvaler-ferja som etter planen også skulle kjøre til Lauer. Nå kan det se ut til at det finnes en løsning - men direktøren sier nei.