Lokalt verft skal bygga lekter til batteribytte-robot
Fosen Yard skal levera lekterar til Norled som skal husa batteribyttestasjonar for dei nye hurtigbåtane som kjem i Trøndelag, skriv Norled på LinkedIN.
Det er snakk om tre lekterar som skal byggjast til batteribytte-roboten SHIFTR, som dei nye fartøya som skal trafikkera i Trondheimsfjorden skal nytta.
Desse lekterane skal vera i stål og vert 12,6 meter x 10 meter. Desse vert ferdig montert med SHIFTR og plassert på lokasjonar i Trondheim, Brekstad og Kristiansund. Avtalen inneheld òg opsjon på ein fjerde lekter.
- Me ser fram til samarbeidet med Fosen Yard om å sørgja for å gjera Trondheimsfjorden meir miljøvenleg. For å realisera ny teknologi er me avhengig av gode samarbeidspartnarar som Fosen Yard, seier teknisk direktør i Norled, Erlend Hovland.
Vidare skriv Norled at kontrakten vil sørgja for aktivitet på verftet i ein periode på ti månadar med moglegheit for fleire leveransar for yttarlegare lekterar andre stader i landet.
Prosjektet vil sysselsetja 20 personar.
- Me er svært glade for kontrakten med Norled, som er ein betydeleg aktør langs kysten. Me synst det er ekstra moro at dette er nyskaping for å redusera utslepp frå hurtigbåtane som seglar forbi verftet vårt her i Trøndelag kvar dag. Me ser fram til vidare samarbeid med Norled, seier administrerande direktør i Fosen Yard, Anders Straumsheim.
Les også:
-
Elektrisk hurtigbåt på Mjøsa nærmere realitet
I april åpnet samferdselsutvalget i Innlandet fylkeskommune for en elektrisk hurtigbåt på Mjøsa, og i september sendte de ut en forespørsel til bransjen om det er mulig. Nå har de fått svar.
-
Milliardkontrakt til Boreal
Onsdag 19. november signerte FRAM ny kontrakt med Boreal Sjø AS om drift av hurtigbåtsambanda Langevågsruta og Hareidruta. Kontrakten gjeld frå 1. januar 2027 til 31. desember 2040, og har ein samla verdi på 1 milliard kroner.
-
Markerte oppstart i Hyen
Mandag tok Brødrene Aa Hyen AS formelt over driftsmidlene ved anlegget i Hyen. Dermed er man i gang igjen med hurtigbåtbygging. Tor Øyvin Aa fortsetter som daglig leder.
-
Stor interesse for ny bransjeveileder for utsjekk på hurtigbåt
NHO Sjøfart og Hurtigbåtforbundet HRF gjennomførte forrige uke årets Hurtigbåt Assessorsamling, der arbeidet med en ny bransjestandard for opplæring, utsjekk og assessment skapte stort engasjement blant deltakerne.
-
Vant hurtigbåtkontrakt på vestlandet
GulenSkyss er tildelt kontrakt for sambandene Espevær–Eidesvik, lokalbåt Austevoll, Reksteren–Våge–Os og Hellesøy–Hernar.
-
Kjemperesultat etter konkursen
Fosen Yard har tilsynelatende reist seg kraftig etter konkursen i januar 2024. Driftsmarginen er langt bedre enn mange konkurrenter kan drømme om.
-
Slutt etter 135 års drift
Torghatten Nord avsluttet fredag sin siste avgang fra Myken, mens fylkeskommunen tar over.
-
Første skrog på vei til Leirvik: – God kvalitet og leveranse etter plan
Tersan Havyard forbereder seg på utrustning av Norges største batteriferger.
-
Verdens første batteribytterobot monteres på Nesoddtangen
Norleds SHIFTR skal gjøre hurtigbåtene i Oslofjorden langt mer miljøvennlige.
-
Når anbud hemmer innovasjon
Dagens anbudsstyrte teknologikappløp svekker elektrifiseringen av hurtigbåter – og risikerer å undergrave tilliten til hele satsingen, skriver Espen Larsen-Hakkebo i denne kronikken.