 
        Lokalt verft skal bygga lekter til batteribytte-robot
Fosen Yard skal levera lekterar til Norled som skal husa batteribyttestasjonar for dei nye hurtigbåtane som kjem i Trøndelag, skriv Norled på LinkedIN.
Det er snakk om tre lekterar som skal byggjast til batteribytte-roboten SHIFTR, som dei nye fartøya som skal trafikkera i Trondheimsfjorden skal nytta.
Desse lekterane skal vera i stål og vert 12,6 meter x 10 meter. Desse vert ferdig montert med SHIFTR og plassert på lokasjonar i Trondheim, Brekstad og Kristiansund. Avtalen inneheld òg opsjon på ein fjerde lekter.
- Me ser fram til samarbeidet med Fosen Yard om å sørgja for å gjera Trondheimsfjorden meir miljøvenleg. For å realisera ny teknologi er me avhengig av gode samarbeidspartnarar som Fosen Yard, seier teknisk direktør i Norled, Erlend Hovland.
Vidare skriv Norled at kontrakten vil sørgja for aktivitet på verftet i ein periode på ti månadar med moglegheit for fleire leveransar for yttarlegare lekterar andre stader i landet.
Prosjektet vil sysselsetja 20 personar.
- Me er svært glade for kontrakten med Norled, som er ein betydeleg aktør langs kysten. Me synst det er ekstra moro at dette er nyskaping for å redusera utslepp frå hurtigbåtane som seglar forbi verftet vårt her i Trøndelag kvar dag. Me ser fram til vidare samarbeid med Norled, seier administrerande direktør i Fosen Yard, Anders Straumsheim.
Les også:
- 
                    
                        
                        Første skrog på vei til Leirvik: – God kvalitet og leveranse etter planTersan Havyard forbereder seg på utrustning av Norges største batteriferger. 
- 
                    
                        
                        Verdens første batteribytterobot monteres på NesoddtangenNorleds SHIFTR skal gjøre hurtigbåtene i Oslofjorden langt mer miljøvennlige. 
- 
                    
                        
                        Når anbud hemmer innovasjonDagens anbudsstyrte teknologikappløp svekker elektrifiseringen av hurtigbåter – og risikerer å undergrave tilliten til hele satsingen, skriver Espen Larsen-Hakkebo i denne kronikken. 
- 
                    
                        
                        Foreslår 246,7 millioner kroner til nye hurtigbåtprosjekter– Hurtigbåtene er en viktig del av kollektivtilbudet langs kysten, og de må gjennom samme klimaomstilling som resten av transportsektoren. Derfor viderefører vi satsingen på Hurtigbåtprogrammet, sier klima- og miljøminister Andreas Bjelland Eriksen. 
- 
                    
                        
                        Vil ha Hurtigbåt på MjøsaSamferdselsutvalget i Innlandet fylkeskommune vedtok i april å utrede muligheten for å opprette en båtrute mellom Hamar og Gjøvik. Nå ber de bransjen svare på om det er mulig. 
- 
                    
                        
                        Inntekter på 2,7 milliarderNorleds regnskapstall for 2024 vitner om vekst, men også om høye investeringer og kostnader knyttet til oppstarten av flere nye kontrakter og utvikling av banebrytende ny teknologi. Selskapet vil fremover arbeide aktivt for å optimalisere driften av kontraktsporteføljen langs hele Norges kyst. 
- 
                    
                        
                        Diskuterte ferjeutfordringer med NHO SjøfartBemanning, rekruttering, manglende dispensasjoner fra Sjøfartsdirektoratet og kostnadsøkning i ferjekontraktene. Det var mange tema å ta tak i da fylkesråd for samferdsel i Nordland, Marianne Dobak Kvensjø møtte NHO Sjøfart. 
- 
                    
                        
                        Bygger fire batteriferger for Norled: – Godt i ruteTersan Shipyard i Tyrkia bygger Norges største batteriferger for Norled, klare for drift i 2027. 
- 
                    
                        
                        Norwegian Electric Systems sikrer kontrakt med Norled– Norled har tildelt Norwegian Electric Systems (NES) kontrakt for å levere tre ladestasjoner som skal anvendes ved tre fergeleier i Nord-Norge. 
- 
                    
                        
                        Håper på løsningBrødrene Aa i Hyen kjemper på overtid for å unngå å måtte gå til skifteretten med selskapet. 170 arbeidsplasser står på spill. 
 
         
         
         
         
         
         
         
         
         
        