Fått kontrakt på ny fisketråler
Westcon Power & Automation skriv i ei pressemelding at dei har landa ein stor kontrakt på fisketrålaren MV Quantus LTD og Peter & J. Johnstone LTD har kontrahert.
Dei skal utføra prosjektering og ha elektroinstallasjon på den pelagiske trålaren som vert er 75,3 meter lang, 15,8 meter brei. Trålaren skal byggjast hjå Westcon Ølen, og er designa av Salt Ship Design.
- Kva betyr ein slik kontrakt for dykk?
- Den betyr at me sikrar god og stabil sysselsetting i lang tid fremover, seier tilbodsleiar for marine, og prosjektingeniør, Rune Heddeland.
Kva verdi har kontrakten har ynskjer han ikkje å kommentera. Arbeidet går føre seg i Ølensvåg og har oppstart i byrjinga av 2025, med levering i slutten same år.
I løpet av prosjektperioden ser dei for seg å sysselsetja i gjennomsnitt 20 personar, men i periodar kan dei vera omlag 40 personar på prosjektet. Difor ser dei no etter både lærlingar, montørar og ingeniørar.
- Eit stort prosjekt som dette krev ekstra ressursar.
- Vert dei tilsett på prosjektet eller blir dei med vidare?
- Det er faste tilsetjingar.
Les også:
-
Brunvoll med enda en kontrakt for fiskefartøy
Brunvoll har nylig signert kontrakt med Westcon Yards i Ølensvåg for leveranse av en bred portefølje av Brunvoll-produkter til et nytt fiskefartøy for eier M. V. Quantus Limited og Peter & J. Johnstone Limited, lokalisert i Peterhead, UK. Inkludert er den opptrekkbare azimuth combi-thrusteren som er på vei til å bli industristandard for nye fiskebåter. Fartøyet er designet av Salt Ship Design med hovedkontor på Stord, og vil bli levert fra verft mot slutten av 2025.
-
Etterspurnad gjer at dei treng folk i ein krevjande arbeidsmarknad
Særleg ein ting lokkar arbeidarane.
-
Remøy bryter Westcon-kontrakt
Stig Remøy og Rimfrost har brutt kontrakten med verftet Westcon om bygging av en ny krilltråler til én milliard kroner. Dette var ikke verftet klar over.
-
Rimfrosts milliardskip står fast i Tyrkia - partene møtes i retten
I 2019 inngikk Westcon og Rimfrost avtalen om bygging av “verdens mest moderne og grønne krillfartøy” - et skip som skulle revolusjonere krillfisket i Antarktis. Nå står skipet fast i Tyrkia etter pengekrangel mellom partene.
-
Tøft år for Westcon
I en pressemelding skriver Westcon at de har vært igjennom nok et relativt tøft år, driftsmessig.