
Ulstein vann pris for nyskapande design
På messa Electric & Hybrid Marine Expo i Amsterdam fekk «ULSTEIN THOR» prisen Concept Vessel Design of the Year.
«ULSTEIN THOR» er eit skipsdesign av eit 149 meter langt fartøy. Det som gjer det designet så unikt er at det vil nytta Thorium i ein saltsmeltereaktor (MSR) for å generera store mengder rein og sikker elektrisitet.
Det gjer at fartøyet kan fungera som ein mobil kraft- og ladestasjon.
Juryen av prisen i Amsterdam var fagjournalistar og konsulentar. Prisen vert delt ut til konsept som set fokus på framsteg og utvikling i den maritime industrien.
Sjefsdesignar Øyvind Gjerde Kamsvåg tok i mot prisen, og er lite anna enn nøgd.
- Me er takksame for å bli annarkjent med denne prisen. Våre verdiar er å innovera, engasjera og fremja. Denne prisen syner at me lever opp til desse verdiane og syner viktigheita av å tenkja langsiktige løysingar.
På LinkedIN peikar dei på at det er mogleg å redusera miljøfotavtrykket i dagens marine operasjonar, og dei trur «ULSTEIN THOR» er ein måte å angripa nullutsleppsoperasjonar på ein heilt ny måte.
Årets miljøprestasjon
Men er det ikkje berre Ulstein som kom heim att med pris. Norled tok med seg prisen for årets miljøprestasjon innanfor kategorien fartøydesign på same messe, for MF «Hydra»
Designsjef for elektrifisering og automatisering i Norled, Arnstein Andreassen tok i mot prisen saman med representantar frå SEAM og Ballard Power Systems.
Norled skriv på sine medier at juryen understreka kraften av godt samarbeid mellom fleire aktørar, som har gjort det mogleg å få til pionerprosjektet «Hydra».
Les også:
-
Fugro vel Ulstein for redesign og ombygging av fartøy
Fugro sikrar langsiktig kapasitet i den globale offshoremarknaden for fornybar energi ved å konvertere «Fugro Resilience» og «Topaz Endurance», to plattformforsyningsfartøy (PSV-ar) av ULSTEIN PX121-designet, til geotekniske fartøy. Ulstein Design & Solutions AS har fått kontrakt på å redesigne skipa, og den 22. september skreiv Fugro kontrakt med Ulstein Verft på ombygginga av Fugro Resilience.
-
Ulstein Group avslutta året med fleire CSOV-kontraktar både for design og skipsbygging
Ulstein Group hadde i 2022 ei omsetning på 633,4 millionar kroner og eit driftsresultat på -13 millionar kroner.
-
Vard Electro signerer kontrakt med Ulstein Verft
Vard Electro har signert kontrakt med Ulstein Verft for levering av deres SeaQ Communication ombord to Construction Service Operation Vessels (CSOVs). Sluttkunden er Olympic og planlagt overlevering er første halvdel av 2024.
-
Ulstein med kontrakt på sitt sjuande cruiseskipsdesign for SunStone
Det amerikanske reiarlaget SunStone Ships går for eit nytt cruiseskip i deira INFINITY-klasse. Alle fartøya i denne klassa er designa av Ulstein Design & Solutions AS. Skipa er dei første som tok i bruk X-BOW-designet i cruiseindustrien, noko som både passasjerar og mannskap er svært nøgde med.
-
Kjølstrekk for Kina første serviceoperasjonsskip
Den 30. november 2022 vart det halde kjølstrekkseremoni ved ZPMC-verftet for dei første serviceoperasjonsskipa (SOV-ane) til vindparkar i Kina. Dei to fartøya er av Ulstein sine design SX195 og SX197 og er bestilte av Shanghai Electric. Leveringa er planlagt til høvesvis slutten av 2023 og tidleg i 2024.