Jørn Askvik presenterte Shortsea Scehduels.
Jørn Askvik presenterte Shortsea Scehduels.

Den nye tenesta skal få varer ut på sjøen: – Me skal gjera det enkelt

Under Sjøbasert Logistikk, ein blodfersk konferanse arrangert av Kystrederiene og Shortsea Promotion Center, lanserte sistnemnde den nye tenesta deira Shortsea Schedule.

Publisert Sist oppdatert

Den skal gjera det enklare for vareeigarane å nytta havet som transportveg. Det er ein vareeigaranalyse, gjort av Shortsea Promotion, som har synleggjort behovet for tenesta.

– Når me avdekkjer at vareeigar slit med å finna informasjon om korleis ein kan nytta sjøvegen, då må me hjelpa dei. Me skal hjelpa dei med å betra informasjonsflyten og hjelpa dei å ta betre val. I tillegg til å hjelpa dei, kan me hjelpa bransjen og skapa ein ny salskanal for speditørane og reiarlaga, sa Jørn Askvik, representant for Shortsea Promotion Center.

Denne tenesta skal forenkla heile prosessen. Rett og slett gjera informasjon om sjølogistikk tilgjengeleg.

Bli abonnent hos Skipsrevyen.no

For å få tilgang til dette innholdet trenger du et abonnement med Skipsrevyen.no Pluss-saker inkludert.

Bli abonnent og les denne og mange andre pluss-saker.

Skipsrevyen.no Pluss Personlig

Du får: Skipsrevyen.no Pluss-saker

199,-

per måned. Første måned 4,-

KJØP

Skipsrevyen.no Pluss Personlig

Du får: Skipsrevyen.no Pluss-saker

2189,-

per år

KJØP

Skipsrevyen.no Pluss Bedrift

Du får: Skipsrevyen.no Pluss-saker

2189,-

per år

KJØP