
Matrosen tok hand om brannsløkkinga: - Reagerte sporenstreks
I midten av oktober oppstod det ein brann på ferja MF Kragerø.
Ferja var på veg frå Jomfruland til Kragerø. Då dei nærma seg kaien kom det røyk opp frå motorrommet på ein bil.
Det var ein Citroën veteran-varebil som hadde ein elektrisk feil, fortel driftsleiar i Kragerø Fjordbåtselskap, Pål Larsen.
Matrosen fekk sløkt brannen med eit brannslukkerapparat.
- Skipperen fortalte at matrosen reagerte sporenstreks. Det var ingen dramatikk knytt til hendinga. Hadde det vore ein el-bil hadde det nok vore noko anna.
- Er dette noko som skjer ofte?
- Nei, me har ikkje hatt det i seinare tid.
Ingen vart skadd under hendinga, heller ikkje ferja.
Bilen vart dytta på land ved Kragerø ferjekai. Kva skade bilen fekk står det lite om i rapporten frå Sjøfartsdirektoratet, men den vart henta av redningsselskapet Viking.
Les også:
-
Strid om norsk lønn til sjøs: – En kamp om rettferdighet og konkurransekraft
Et forslag om å innføre krav til norske lønns- og arbeidsvilkår i norske farvann splitter næringen. Mens fagforeningene mener det er på høy tid å sikre norsk sjøfolk rettferdige vilkår, advarer både Rederiforbundet og Sjøfartsdirektoratet mot praktiske og politiske konsekvenser.
-
Felles krafttak mot mobbing og trakassering
NHO Sjøfart, Kystrederiene og Hurtigbåtforbundet går sammen for å sikre et tryggere og mer inkluderende arbeidsmiljø til sjøs.
-
Hvordan har du det, sjøfarer?
2025-utgaven av Sjøfartsdirektoratets store spørreundersøkelse om maritim sikkerhet sendes nå ut til sjøfolk og rederier i den maritime næringen. Den bygger videre på tilsvarende undersøkelser i 2018, 2021 og 2023.
-
Staten overtar kystradiotjenesten
Det er nå klart at staten overtar kystradiotjenesten fra Telenor med virkning fra 1. januar 2026. Regjeringen har bestemt at Kystverket overtar den tekniske infrastrukturen, Sjøfartsdirektoratet overtar forvaltning av skipsradioregisteret og lisensordningen, mens Hovedredningssentralen overtar radiooperatørtjenesten.
-
Målet er null omkomne
Det var med sorg vi mottok årets første dødsbudskap fra et norsk næringsfartøy 21. februar. Sjøen er Norges farligste arbeidsplass. Særlig for fiskere, som Ole Peder Eikvik var.