MF «Fannefjord» er ei av Fjord1-ferjene som skal drifta sambandet Drag-Kjøpsvik i Tysfjorden. Foto: Geir Løvbugt/Fjord1
MF «Fannefjord» er ei av Fjord1-ferjene som skal drifta sambandet Drag-Kjøpsvik i Tysfjorden. Foto: Geir Løvbugt/Fjord1

«Fannefjord» klar for drift på verdas lengste elektriske ferjesamband

No er ferja, MF «Fannefjord», på veg frå Florø til Tysfjorden i Nordland.

Publisert Sist oppdatert

– Det har vore ei omfattande ombygging i den forstand at me har bygd om til dieselelktrisk drift og skifta alt av system. Dette har me gjort for å møta kontraktskrava på sambandet Drag-Kjøpsvik, fortel regionleiar i Fjord 1, Jan Petter Jagedal Thomsen.

Statens Vegvesen er kontraktgivar på sambandet.

Hybridisering

Bli abonnent hos Skipsrevyen.no

For å få tilgang til dette innholdet trenger du et abonnement med Skipsrevyen.no Pluss-saker inkludert.

Bli abonnent og les denne og mange andre pluss-saker.

Skipsrevyen.no Pluss Personlig

Du får: Skipsrevyen.no Pluss-saker

199,-

per måned. Første måned 4,-

KJØP

Skipsrevyen.no Pluss Personlig

Du får: Skipsrevyen.no Pluss-saker

2189,-

per år

KJØP

Skipsrevyen.no Pluss Bedrift

Du får: Skipsrevyen.no Pluss-saker

2189,-

per år

KJØP