Har fått typegodkjenninga over eit halvår før dei må
Typegodkjenninga gjeld for deira cybersikkerheitsnotasjon på kontroll- og overvakningssystemet til Orca Energy Storage System (ESS)
Dette betyr at Corvus Energy sitt kontroll- og overvakingssystem, saman med datainnsamling gjennom Lighthouse, har fyllt alle krav til sikkerheit, kvalitet og ytelse knytta til cybersikkerheit, skriv dei i ei pressemelding.
Desse krava er skissert av DNV sine regler for klassifisering, og er innanfor kravspesifikasjonen E27, (Ships Pt. 6 kap. 5, avsnitt 21 Cybersikkerhet, på linje med IACS UR E27.)
Corvus Energy har oppnådd denne milepålen i god tid før fristen som er sett av i International Association of Classification Societies (IACS) for å gjera cybersikkerheits krav obligatorske for nybygg som vert bygd etter 1. juli 2024.
E27 handlar i korte trekk om cybersikkerheiten rundt systema og utstyret om bord i skipet. Det er eit krav alle leverandørar må forholda seg.
I pressemeldinga frå Coruvs Energy skriv dei at dette demonstrere deira forpliktingar til å sikra den ytterste sikkerheit og beskyttelse for deira energilagringssystem og dataene dei handterar.
Endra tilnærming
Dei siste åra har Coruvs endra si tilnærming til overvaking og dataanalyse, skriv dei i pressemeldinga. Innsamling av data frå hundrevis av systeminstallasjonar og etablering av Coruvs Vessel Information Portal har betra selskapet si evne til å overvaka og analysera systemytelsar.
Dette gjer det mogelg med fjernovervaking, noko som kan spara tid og kostnader for reiar, hevdar dei.
Senior Vice President for Regulatory Affairs i Corvus Energy, Kolbjørn Berge, understrekar betydningen av å oppnå DNVs Typegodkjenning for Cyber Security.
- Datainnsamling og maskinlæring er nøkkelen til å få djuptgåande driftskunnskap og sanntidsdiagnostikk av batterisystemet. Konstant overvakning gjer oss i stand til å sjå at systemet brukast rett, og det aukar sikkerheita betydleg ettersom me kan oppdaga unormale verdiar på eit tidleg stadium og ta grep før dei vert kritiske.
Les også:
-
Skal lede neste fase av arbeidet for utslippsfri skipsfart i Norden
Etter å ha utviklet et nordisk veikart for utslippsfri skipsfart i fase én, har DNV nå også fått oppdraget med å lede fase to av arbeidet. Her skal satsingen fra første fase videreføres - med fokus på å realisere grønne ruter for utslippsfri skipsfart .
-
Nytt samarbeid for batteriinnovasjon i shipping
BYD Energy Storage og Corvus Energy signerer strategisk samarbeidsavtale for å akselerere batteriinnovasjon i maritim sektor.
-
DNV-rapport: Metanol når høyt modenhetsnivå
Metanol fremstår som et av de mest modne alternativene for lavutslippsdrift i shipping, viser DNVs nye fagnotat. Likevel peker rapporten på at høye kostnader og begrenset tilgang gjør at bruken fortsatt henger etter.
-
Får grønt lys for ammoniakkdesign
Til tross for manglende regelverk for ammoniakk som drivstoff, har godsfartøyet «Nordbjørn» nå fått grønt lys til å gå videre. Sjøfartsdirektoratet mener designet er både sikkert og gjennomførbart.
-
Over 30 år i DNV: – Fra glødehodemotor til hydrogen
Få har sett utviklingen i maritim industri fra så mange vinkler som svenske Jan-Olof Grönhult. Nå går DNV-veteranen av med pensjon – med både skumtopper, ubåtprosjekter og hydrogen i ryggsekken.