![MF «Kragerø»](https://image.skipsrevyen.no/1481913.jpg?imageId=1481913&x=0.13&y=16.10&cropw=99.87&croph=78.03&width=960&height=568&format=jpg)
Matrosen tok hand om brannsløkkinga: - Reagerte sporenstreks
I midten av oktober oppstod det ein brann på ferja MF Kragerø.
Ferja var på veg frå Jomfruland til Kragerø. Då dei nærma seg kaien kom det røyk opp frå motorrommet på ein bil.
Det var ein Citroën veteran-varebil som hadde ein elektrisk feil, fortel driftsleiar i Kragerø Fjordbåtselskap, Pål Larsen.
Matrosen fekk sløkt brannen med eit brannslukkerapparat.
- Skipperen fortalte at matrosen reagerte sporenstreks. Det var ingen dramatikk knytt til hendinga. Hadde det vore ein el-bil hadde det nok vore noko anna.
- Er dette noko som skjer ofte?
- Nei, me har ikkje hatt det i seinare tid.
Ingen vart skadd under hendinga, heller ikkje ferja.
Bilen vart dytta på land ved Kragerø ferjekai. Kva skade bilen fekk står det lite om i rapporten frå Sjøfartsdirektoratet, men den vart henta av redningsselskapet Viking.
Les også:
-
Måtte tilbake til kai etter røykutvikling
Klokka 14:01 melde Hovudredningssentralen (HRS) om at det var kontroll på brannen om bord skipet «Havila Polaris».
-
– Mamma og pappa må komme trygt hjem
Sammen med den maritime næringen er Sjøfartsdirektoratet nå i sluttfasen med å utarbeide en god og viktig nullvisjon knyttet til dødsfall og hardt skadde i både næringsflåten og blant de som bruker fritidsbåt.
-
Hydraulikkoljeutslipp ved trykktesting
28. juni var ankerhåndteringsfartøyet «Siem Opal» i sluttfasen av et reparasjonsopphold av skipets AH-vinsjer ved IP Huse sitt anlegg ved Steinshavn på Harøya.
-
Hurtigbåt «Ørtind» skadet ved oppdrettsanlegg
I slutten av juni gikk hurtigbåten «Ørtind» på en lengre trosse. Det ble varslet på forhånd om at det pågikk arbeid med fortøyninger, men ikke at omfanget var så stort som det var.
-
Tre personer omkom på næringsfartøy første halvår
Det er like mange som i samme periode i 2023.