SEAM vart kåra til årets partnar
Prisen får dei for deira bidrag til utvikling av grøne teknologiløysingar.
I grunngjevinga går det fram at dei har bidrege til utvikling av ei rekke låg- og nullutsleppsfartøy i drift i norske farvatn.
SEAM utviklar og integrerar hybrid-batteri og hydrogenteknolgi.
- På vegne av SEAM ynskjer eg å takka juryen for denne anerkjenninga, og våre partnarar innan klyngja for eit flott samarbeid. Maritime CleanTech består av ei inspirerande gruppe selskap som jobbar saman for å realisere viktig utvikling i bransjen, påverka politikarane våre til å ta konkrete skritt mot avkarbonisering, og utfordre kvarandre til å tenkja annleis. Me er meir motiverte enn nokon gong for å fortsetja vårt arbeid med å fremja reine og berekraftige teknologiar i maritim industri, seier dagleg leiar i SEAM, Gunvald Mortvedt.
SEAM har mellom anna levert teknologi til verdas første ferje drive på flytande hydrogen, MF «Hydra», men òg levert kraft- og automasjonssystem for nulltusleppsfartøya «Future of the Fjords» og Ryger «Elektra», samt løysingar for Oslo- Nesodden ferjene og ladesystem i Gudvangen.
Prisen vart delt ut under Maritime Cleantech sin årskonferanse “Chasing Zero”. Prisen er på 100.000 kroner, og skal stimulera grøn innovasjon gjennom samarbeid.
- SEAM leiar an i elektrifisering og implementering av nye grøne energiberarar om bord i skipsfarten. Det syner at samarbeid i heile verdikjeda er nøkkelen til å lukkast med den grøne omstillinga, og dei er ivrige etter å dele kunnskapen sin for å bringa bransjen som ein heilskap framover. Dette er avgjerande når ein utviklar nye teknologiar for ein umoden marknad, seier Maritime CleanTech-direktør, Ada Jakobsen.
- Prisen annerkjenner SEAM sitt betydelege bidrag til realiserte prosjekt, og understreker viktigheita av å ta velukka, grøne teknologiprosjekt til marknaden, seier konserndirektør i Sparebanken Vest, Margunn Minne, som stod for det økonomiske bidraget.
Framover har SEAM fleire nye prosjekt som mellom anna inkluderar systemleveransar for Torghatten Nord sine hydrogenferjer i Vestfjorden, samt Amogys demonstrasjonsprosjekt i New York, der ein gamal taubåt skal drivast av hydrogen gjennom spalting av ammoniakk.
- 2024 byr på mange spanande milepålar i utviklinga av nye, grøne teknologiar og løysingar. Me ser fram til å fortsetja samarbeidet med våre partnarar for å utfordra grenser og koma nærare ein framtid utan utslepp, seier Mortvedt.
Les også:
-
Gjør Oslofjorden grønnere med utslippsfri ferjetrafikk
Et samarbeidsprosjekt mellom Boreal, SEAM og Multi Maritime resulterte i fem helelektriske pendlerferjer i indre Oslofjord. SEAM mener suksessen kan gjentas landet rundt.
-
Åpner Bergenskontor
Seam utvider sin virksomhet og åpner kontor i Bergen. Nå ser de etter serviceteknikere og serviceingeniører .
-
Det må stilles strengere miljøkrav i neste kystruteanbud
Ada Martine Jacobsen i Maritme CleanTech skriver i et leserinnlegg i Bergens Tidene 2. desember at "Verdens vakreste sjøreise må også bli den grønneste". Havila Kystrutens administrerende direktør Bent Martini følger opp med dette innlegget:
-
Godt samarbeid sikret vellykket oppgradering av «Kongsborg» for hybride operasjoner
Det færøyske rederiet Skansi Offshore styrker sitt engasjement for bærekraftige operasjoner. I forbindelse med den 10-årige klassifiseringen av forsyningsskipet «Kongsborg» har rederiet nå installert en batteri- og hybridløsning om bord, designet for å redusere utslipp av klimagasser og drivstofforbruk.
-
Lokalvalget er også en tid for å hylle modige politikere
De tusenvis som opplevde Havnelangs-festivalen eller tok en tur til øyene i indre Oslofjord forrige helg, fikk oppleve fjordens stillegående og utslippsfrie ferger. Disse er et direkte resultat av våre modige og fremsynte politikere, myndigheter og transportaktører.