MF Rygerbuen vert ombygd til elektrisk framdrift, og vil vera klar til 1. Januar 2024.
MF «Rygerbuen» skal byggast om til elektrisk drift.

MF «Rygerbuen» skal bli elektrisk

Frå 1. januar 2024 vil bilferja mellom Stavanger og Vassøy vera eit nullutsleppsfartøy med elektrisk framdrift.

Publisert Sist oppdatert

Rødne vann anbodet for å drifta sambandet i minimum tre nye år.

No har Brunvoll fått oppdraget med å byggja om ferja til elektrisk framdrift, kjem det fram i ei pressemelding.

Her skriv dei at Brunvoll har spesialisert seg på systemleveransar til mindre arbeidsbåtar og passasjerfartøy. I seinare tid har dei opparbeida seg stor kompetanse, og levert fleire elektriske og hybride system.

– For oss i Rødne er det ekstra spanande å starta arbeidet med vår andre batteridrivne båt. Gjennom ombygginga av «Rygerbuen» bidreg me med viktige miljøtiltak for å minska utslepp og skåna miljøet, seier teknisk sjef i Rødne, Ragnhild Opsahl Steigen.

– Me har samarbeida med Brunvoll i mange år, og ser fram til å gjennomføra prosjektet i lag med dei.

Gode løysingar

– Me er svært nøgde med at Rødne har valgt oss, og ser på det som eit bevis på at våre løysingar møter marknadens krav i forhold til elektrifisering av fartøy, seier Bjørn Svendsen, VP Sales & Marketing i Brunvoll.

Han fortel vidare at leveransen vil innehalda mellom anna Trition EMS (Energy Managment System), DC-tavler, Hotel-last invertere, EL-motorer med invertere, CCS landkopling for lading og 904 kWh Spear Trident Versa-batterisystem.

Ombygginga vil skje i tredje kvartal i 2023, og “nye” «Rygerbuen» er venta å vera i drift frå 1. januar 2024.